Fiducia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

. SARAH DEL VIRO .

Ga naar beneden

. SARAH DEL VIRO . Empty . SARAH DEL VIRO .

Bericht van Sarah di aug 16, 2011 11:26 am

. SARAH DEL VIRO . Sarah3
. SARAH

NAAM: Sarah
ACHTERNAAM: del Vico
NICKNAME: Saar
LEEFTIJD: 17 Jaar
GESLACHT: Vrouwelijk
VERENIGING: Vereniging del Vico
PAARD: Nvt
SEIZOEN GEBOREN: Lente

. APPEARANCE

BOUW:
Sarah is ietwat tenger, en zeker niet groot [1.67]. Ondanks haar lengte rijdt ze toch op vrij grote paarden, ze heeft soms alleen wat moeite met erop komen.
HAARKLEUR: Lichtblond
HAARLENGTE: Lang
OOGKLEUR: Helderblauw
HUIDSKLEUR: Blank

. HISTORY

Toen Sarah pas geboren was verliet haar moeder haar vader, ze wou het kind niet hebben; maar hij wou het wel. Ze hadden vele ruzies tijdens haar moeders zwangerschap, en uiteindelijk is haar moeder gewoon vertrokken toen ze geboren was; haar vader achterlatend met een baby. De man deed alles wat hij kon om het kind zo goed mogelijk op te voedden, maar het was moeilijk; hij had ook al zijn manege.
Het viel dus ook niet te verhelpen dat Sarah opgroeide tussen de paarden. Ze leerde alles van haar vader, en leerde dus ook al vroeg paardrijden. Toen ze vijf was mocht ze voor het eerst op een pony rijden, voorheen had ze alleen mogen helpen met opzadelen en verzorgen. Ze had de dieren al snel een plekje in haar leven gegeven, ze leerde haar ook dingen. Door het feit dat ze altijd al bij de paarden is geweest, begon ze er een oog voor te krijgen; hoe ze zich voelden, wat ze gingen doen enz.
Ze leerde erg snel, en vond het ook leuk. Ze zocht de paarden op wanneer ze verdrietig was, iemand nodig had om tegen te praten, en noem maar op. De paarden hadden eigenlijk de rol van moeder overgenomen in haar leven, want aan haar vader had ze ook niet zoveel. De man leek nog steeds niet helemaal hersteld van het vertrek van zijn vrouw; hij was zelfs met roken begonnen.
Door al haar levenservaring met de paarden denken sommigen dezer dagen dat ze een paardenfluisteraar is; het is waar dat ze bepaalde trekjes bij paarden kan zien. Maar ze kan ze niet allemaal in een keer rijden. Ze kan ze wel allemaal opzadelen zonder enige problemen, maar rijden is een ander verhaal. Het blijft vallen en opstaan voor het meisje, maar zo gaat het bij iedereen.

. BONDS

MOEDER: Isabelle [Niet in RPG]
VADER: Mark [PC in RPG]
BLOEDVERWANTEN: None
KENNISSEN:
x

. FACTS

* Sarah zou eerst een jongen worden, maar nadat ik de film ‘Haar naam was Sarah’ had gezien werd ik verliefd op de naam en maakte ik haar maar een meisje.
* Ze mag dan wel de naam hebben, ze is niet zoals de Sarah uit de boeken. Ze heeft een persoonlijkheid die ik zelf heb bedacht.
* Zoals je misschien al aan haar achternaam kan zien heeft Sarah Spaanse roots.
Sarah
Sarah
Administrator

Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 15-08-11

Character sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Vereniging: del Vico
Eigenaar/Paard: Nvt

https://fiducia.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum